Sidebar

25
Τετ, Απρ

Τρόφιμα & SuperFoods
Typography

Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε την περιεκτικότητα διαφόρων αλκοολούχων ποτών σε ενέργεια ώστε να ξέρετε τι να προτιμήσετε σε περίπτωση που επιθυμείτε να ελέγχετε τις θερμίδες που καταναλώνετε.

 

Κρασί: ας το προτιμήσετε

Αποτελεί μία από τις καλύτερες επιλογές, καθώς έχει μικρή περιεκτικότητα σε θερμίδες, κατά μέσο όρο 120 θερμίδες σε ένα μέτριο ποτήρι άσπρο ή κόκκινο κρασί.

Τα γλυκά κρασιά έχουν περισσότερες θερμίδες από ότι τα ξηρά. Δείτε στον παρακάτω πίνακα την περιεκτικότητα σε θερμίδες διαφόρων κρασιών.

Ενέργεια σε θερμίδες (kcal) σε ένα ποτήρι 150 ml

Κρασί, επιδόρπιο, γλυκό

165

Κρασί, επιδόρπιο, ξηρό

157

Κρασί, επιτραπέζιο, κόκκινο

125

Κρασί, επιτραπέζιο, λευκό

110

Κρασί, κόκκινο Cabernet Sauvignon

122

Κρασί, κόκκινο Merlot

122

Κρασί, κόκκινο Pinot Noir

121

Κρασί, κόκκινο Syrah

122

Κρασί, λευκό Chenin Blanc

118

Κρασί, λευκό Muscat

123

Κρασί, λευκό Pinot Gris (Grigio)

122

Κρασί, λευκό Sauvignon Blanc

119

Πηγή: USDA National Nutrient Database for Standard Reference, Release 22 (2009)

Μπύρα: η δεύτερη καλύτερη επιλογή

Ένα ποτήρι μπύρα 350ml έχει περίπου 150 θερμίδες. Δείτε παρακάτω αναλυτικά την περιεκτικότητα σε θερμίδες διαφόρων ειδών μπύρας.

Ενέργεια σε θερμίδες (kcal) σε ένα ποτήρι 350ml 

Μπύρα light

103

Μπύρα, κοινή

153

Μπύρα BUDWEISER

146

Μπύρα BUDWEISER SELECT

99

Μπύρα BUD LIGHT

110

Μπύρα MICHELOB ULTRA

96

Πηγή: USDA National Nutrient Database for Standard Reference, Release 22 (2009)

''Σκληρά'' ποτά και λικέρ: με μέτρο

Τα σκληρά ποτά όπως το ουίσκι, η βότκα όπως και τα λικέρ κ.α. έχουν περισσότερες θερμίδες ανά μονάδα όγκου σε σχέση με το κρασί και την μπύρα, καθώς έχουν και μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε αλκοόλ. Συνήθως όσο πιο μεγάλη περιεκτικότητα σε αλκοόλ έχει ένα ποτό τόσο περισσότερες θερμίδες έχει. Όταν τα ποτά αυτά τα αναμιγνύουμε και με αναψυκτικά με ζάχαρη ή χυμό αυξάνεται περισσότερο η θερμιδική τους αξία. Δείτε παρακάτω αναλυτικά τη θερμιδική αξία διαφόρων αλκοολούχων ποτών.

Ενέργεια σε θερμίδες (kcal) σε μία δόση 45ml 

Βότκα

97

Τζιν

110

Ρούμι

97

Ουίσκι

105

Λικέρ, καφές με κρέμα

154

Λικέρ, καφές

160

Πηγή: USDA National Nutrient Database for Standard Reference, Release 22 (2009)

Προτιμήστε να αναμίξετε το ποτό σας με σόδα ή κάποιο ανθρακούχο αναψυκτικό χωρίς ζάχαρη.

Και μην ξεχνάτε να πίνετε άφθονο νερό μαζί με το ποτό σας για να βοηθήσετε το σώμα σας να μεταβολίσει το αλκοόλ!