Sidebar

19
Κυρ, Νοε

Η πρωτεΐνη είναι ένα μακρο-θρεπτικό συστατικό.

Διαβάστε περισσότερα: Οι 10 πιο πλούσιες τροφές σε πρωτεΐνη

Συνεχώς ακούμε ότι η διατροφή που κάνουμε πρέπει να είναι χαμηλή σε λιπαρά.

Διαβάστε περισσότερα: Λιπαρά οξέα: μύθοι και αλήθειες

Οι πρωτεΐνες και τα αμινοξέα αποτελούν κύρια θρεπτικά συστατικά και την σχεδόν μοναδική πηγή αζώτου για τη διατροφή του ανθρώπου.

Διαβάστε περισσότερα: Η σημασία των πρωτεϊνών στη διατροφή

Ακούμε συχνά ότι οι υδατάνθρακες, είναι μια πηγή θερμίδων που θα έπρεπε να αποφεύγουμε, διότι ‘μας παχαίνουν’ ή ‘αποθηκεύονται σαν λίπος’ (συνήθης πληροφορία σε συζητήσεις στα γυμναστήρια).

Διαβάστε περισσότερα: Υδατάνθρακες: κατανοώντας την αξία τους

Πολύ συχνά ακούμε πως οι υδατάνθρακες μας ‘κάνουν κακό’ και ότι σ’ αυτούς οφείλεται η αύξηση του σωματικού βάρους.

Διαβάστε περισσότερα: Οι παρεξηγημένοι υδατάνθρακες…

Η γλυκόζη είναι ένα είδος σακχάρου, από το οποίο εξαρτάται ο εγκέφαλος για την παροχή «καυσίμων».

Διαβάστε περισσότερα: Γλυκόζη και εγκεφαλική λειτουργία

Η λήψη συμπληρωμάτων ωμέγα-3 λιπαρών οξέων και η αλλαγή της ισορροπίας των λιπαρών οξέων στη διατροφή μας, θα μπορούσε να επιβραδύνει μια βασική βιολογική διαδικασία που συνδέεται με τη γήρανση.

Διαβάστε περισσότερα: Τα συμπληρώματα των ω-3 λιπαρών οξέων μπορούν να επιβραδύνουν τη διαδικασία της γήρανσης

Το ιχθυέλαιο βρίσκεται στα λιπαρά ψάρια ή τα συμπληρώματα διατροφής και μπορεί να κάνει θαύματα στην υγεία του ανθρώπου.

Διαβάστε περισσότερα: Τα πολλαπλά οφέλη του ιχθυελαίου στην υγεία μας

Υδατάνθρακες, ένα θρεπτικό συστατικό που έχει στοχοποιηθεί όσο κανένα άλλο!

Διαβάστε περισσότερα: Οι υδατάνθρακες στη διατροφή μας