Sidebar

19
Κυρ, Νοε

Μια διατροφή για όγκο μπορεί να γίνει ο καλύτερος φίλος σας, ή ο χειρότερος εχθρός σας, ανάλογα με το πόσο μακριά θα το πάτε, πώς το σώμα σας ανταποκρίνεται σε αυτή τη διατροφή καθώς και στα αποτελέσματα που βλέπετε.

Διαβάστε περισσότερα: Διατροφή όγκου. Αξίζει τον κόπο;

Όπως έχουμε επισημάνει και σε προηγούμενα άρθρα μας, το μεταπροπονητικό γεύμα ενός bodybuilder παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στο χτίσιμο των μυών και είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας.

Διαβάστε περισσότερα: Ιδανικό μεταπροπονητικό γεύμα για απώλεια λίπους σε περίοδο γράμμωσης

Είναι ευρέως διαδεδομένο ότι η αύξηση των κιλών στις ασκήσεις αντίστασης (με βάρη), προκαλεί αύξηση της μυϊκής μάζας.

Διαβάστε περισσότερα: Επαναλήψεις ασκήσεων και αύξηση μυϊκής μάζας