Sidebar

19
Κυρ, Νοε

Στις ημέρες μας, η σημασία της υγιεινής διατροφής για τη διατήρηση της καλής υγείας παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Όταν μάλιστα η διατροφή συνδυαστεί με άθληση μπορεί να φέρει καλύτερα και πιο δυνατά αποτελέσματα για το σώμα μας.

Διαβάστε περισσότερα: Ισορροπημένη διατροφή και τακτική άθληση

Το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας μετά από μια έντονη εκγύμναση με βάρη, είναι το μετα - προπονητικό.

Διαβάστε περισσότερα: Σοκολατούχο γάλα: Η πιο δυνατή μετα - προπονητική απόλαυση!

Ο μαραθώνιος πλησιάζει και οι προετοιμασία των αθλητών, επαγγελματιών και ερασιτεχνών, βρίσκεται στο τελικό στάδιο.

Διαβάστε περισσότερα: Διατροφή για μαραθωνοδρόμους, και όχι μόνο

Τα βάρη έχουν το δικό τους γούστο και είναι αρκετοί αυτοί που απολαμβάνουν το πόνο που αισθάνονται στους μυς τους την επόμενη μέρα μετά από μια έντονη προπόνηση.

Διαβάστε περισσότερα: Βαρεθήκατε να πονάνε οι μυς σας κάθε μέρα; Δοκιμάστε αυτές τις τροφές!

Ο αθλητισμός είναι τρόπος ζωής. Η σωστή διατροφή είναι απαραίτητη καθ’όλη τη διάρκεια της ζωής μας.

Διαβάστε περισσότερα: Η διατροφή στον αθλητισμό. Παίζει σημαντικό ρόλο; (Μέρος 1ο)

Αξιολογώντας εμείς οι διαιτολόγοι, τις ενεργειακές απαιτήσεις ενός επαγγελματία αθλητή, ξέρουμε ότι η θερμιδική πρόσληψη αλλά και η σύσταση της διατροφής του, είναι εξαιρετικά σημαντική για να μπορέσει να αντεπεξέλθει της καθημερινής και πολύωρης προπόνησης που έχει.

Διαβάστε περισσότερα: Τραφείτε σαν αθλητής

Σε προηγούμενα άρθρα μιλήσαμε για τη σχέση σωστής διατροφής και αθλητισμού, διακρίναμε τη σημαντικότητα του ρόλου που διαδραματίζει και επικεντρωθήκαμε στην εκμάθηση γενικών κανόνων σωστής διατροφής με βάση τη Μεσογειακή Δίαιτα.

Διαβάστε περισσότερα: Τι να φάω πριν / μετά την προπόνηση ή τον αγώνα ποδοσφαίρου;

Πολλοί άνθρωποι ξεκινούν τη μέρα τους πίνοντας καφέ. Σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη, όσοι πίνουν ένα καφέ πριν τη γυμναστική τους, μπορεί να έχουν επιπλέον πλεονέκτηματα κατά την προσπάθεια απώλειας βάρους.

Διαβάστε περισσότερα: 5 λόγοι για να πιείτε καφέ πριν τη γυμναστική σας

Η πρωτεΐνη είναι ένα μακρο-θρεπτικό συστατικό που αποτελείται από αμινοξέα, τα οποία είναι ουσιώδη για τη σωστή ανάπτυξη και λειτουργία του ανθρώπινου σώματος.

Διαβάστε περισσότερα: Οι 10 πιο πλούσιες σε πρωτεΐνη τροφές

Τι να φάω πριν την προπόνηση ή τον αγώνα;

Διαβάστε περισσότερα: Η διατροφή στον αθλητισμό. (Μέρος 2ο)

Οι πρωτεΐνες, εκτός από τις μυριάδες λειτουργίες τους στον οργανισμό, παίζουν επίσης το ρόλο του ρυθμιστή για την μυϊκή υπερτροφία.

Διαβάστε περισσότερα: Τι ρόλο παίζουν οι διαφορετικές πηγές πρωτεΐνης στην μυική ανάπτυξη;

Η περίοδος προετοιμασίας για τους αθλητές ποδοσφαίρου ξεκίνησε και χαρακτηρίζεται από έντονες προπονήσεις που συμπεριλαμβάνουν τόσο αερόβιες όσο και αναερόβιες ασκήσεις.

Διαβάστε περισσότερα: Προπόνηση ποδοσφαίρου και διατροφή