Sidebar

20
Πεμ, Σεπ

Συμβουλές ομορφιάς
Typography

Πολλοί από εμάς εντάσσουμε την κατανάλωση αλκοόλ στην καθημερινότητά μας, είτε συνοδεύοντας το φαγητό μας, είτε βγαίνοντας για ένα βραδυνό ποτό.

Ωστόσο, δεν πρέπει να ξεχνάμε τις συνέπειες που μπορεί να επιφέρει στο δέρμα μας η καθημερινή κατανάλωση αλκοόλ.

 

Η κατανάλωση αλκοόλ επιδρά στην υγεία μας και κατ’ επέκταση στην υγεία του δέρματος. Έχει την ιδιότητα να προκαλεί αφυδάτωση, και με αυτόν τον τρόπο επιταχύνει τη διαδικασία της γήρανσης. Η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να εξαντλήσει τα αποθέματα βιταμίνης Α στον οργανισμό, η οποία είναι απαραίτητη για την ανανέωση των κυττάρων. Το γεγονός αυτό προκαλεί ξηρότητα στο δέρμα και ευνοεί την εμφάνιση ρυτίδων.

Επιπλέον, η εξάντληση των αντιοξειδωτικών στον οργανισμό μας, που προκαλεί το αλκοόλ, αφήνει το δέρμα εκτεθειμένο στη δράση των ελεύθερων ριζών, οδηγώντας στην εμφάνιση μαύρων κύκλων, πανάδων, τραχύτητας και ρυτίδων. Επομένως, η κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να συμβάλλει στην πρόωρη γήρανση.

Μακροπρόθεσμα, η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να επιφέρει επιβλαβείς επιδράσεις στο δέρμα, όπως η εμφάνιση ροδόχρου ακμής. Μία από τις συνηθέστερες επιδράσεις του αλκοόλ στο δέρμα του προσώπου είναι ότι προκαλεί πρήξιμο, αλλοιώνοντας τα χαρακτηριστικά του προσώπου. Σε ό,τι αφορά το σώμα, οδηγεί σε πρόσληψη βάρους και ευνοεί την εμφάνιση κυτταρίτιδας. Τέλος, οι διαταραχές ύπνου που προκαλεί η κατανάλωση αλκοόλ οδηγεί στην εμφάνιση μαύρων κύκλων κάτω από τα μάτια. Οι γυναίκες μεταβολίζουν το αλκοόλ με διαφορετικούς ρυθμούς σε σχέση με τους άνδρες, με αποτέλεσμα να αισθάνονται τις επιδράσεις τους σε συντομότερο χρονικό διάστημα.

Για να περιορίσετε την επίδραση του αλκοόλ στο δέρμα σας, μην ξεχνάτε να πίνετε πολύ νερό παράλληλα με το ποτό σας, ώστε να αποφύγετε την αφυδάτωση του οργανισμού σας. Επιπλέον, η κατανάλωση σύνθετων υδατανθράκων και πρωτεΐνης καθώς πίνουμε μπορεί να επιβραδύνει την απορρόφηση του αλκοόλ από τον οργανισμό. Οι τροφές που περιέχουν βιταμίνες του συμπλέγματος Β και μέταλλα, όπως το άπαχο κρέας, τα θαλασσινά, τα φυλλώδη λαχανικά και τα φρέσκα φρούτα είναι απαραίτητες για να αναπληρώνουμε τα θρεπτικά συστατικά που εξαντλούνται λόγω της υπερβολικής κατανάλωσης αλκοόλ.