Sidebar

26
Κυρ, Ιαν

Διατροφή & Εποχιακές Γιορτές
Typography

Τα καρύδια και το μέλι που περιέχουν τα μελομακάρονα αυξάνουν την θρεπτική τους αξία.

Τα καρύδια είναι πλούσια σε ω-3 λιπαρά οξέα, φυτικές στερόλες και φυτικές ίνες, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, μαγνήσιο και αντιοξειδωτικά όπως η βιταμίνη Ε. Ο οργανισμός U.S. Food and Drug Administration (FDA) έχει δηλώσει πως με βάση τα επιστημονικά δεδομένα που διαθέτουμε, μπορούμε να υποστηρίξουμε ότι η καθημερινή κατανάλωση μικρής ποσότητας καρυδιών σαν μέρος μίας υγιεινής διατροφής, μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο για εμφάνιση στεφανιαίας νόσου. Το μέλι περιέχει μικρές ποσότητες από πολλά ιχνοστοιχεία, βιταμίνες και αντιοξειδωτικές ουσίες ενώ έχει και αντιμικροβιακές ιδιότητες.

Το ελαιόλαδο είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικές ουσίες και μονοακόρεστα λιπαρά τα οποία βοηθούν στη μείωση της LDL και στη διατήρηση της HDL χοληστερόλης στο αίμα. Σε πολλές επιστημονικές έρευνες έχει βρεθεί ότι η κατανάλωση ελαιολάδου μειώνει το κίνδυνο για εμφάνιση καρδιαγγειακών νοσημάτων και διαφόρων μορφών καρκίνου, βοηθά στο μεταβολισμό της γλυκόζης στους διαβητικούς, στην πέψη και στην πρόληψη της χολολιθίασης ενώ του έχουν αποδοθεί και αντιγηραντικές ιδιότητες.

Η κανέλα περιέχει πολυφαινόλες και αντιοξειδωτικά. Έρευνες δείχνουν ότι η κατανάλωση κανέλας μπορεί να συμβάλλει στη μείωση της LDL χοληστερόλης και μπορεί να βοηθήσει στον έλεγχο των επιπέδων σακχάρου σε διαβητικούς. Επίσης η κανέλα αποτελεί καλή πηγή σιδήρου ενώ το πορτοκάλι βοηθά στην απορρόφησή του καθώς αποτελεί πλούσια πηγή βιταμίνης C.

Μακροθρεπτικά συστατικά ανά 30γρ. μελομακάρονου

Πρωτεΐνες

2,17 gr

Υδατάνθρακες

22,3 gr

Λιπαρά

6,28 gr

εκ των οποίων κορεσμένα

0,7 gr

Χοληστερόλη

-

Φυτικές ίνες

0,6 gr

Ενέργεια (Kcal)

150

Μικροθρεπτικά συστατικά ανά 30γρ. μελομακάρονου








Εγγραφείτε δωρεάν στη Συνδρομητική Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Μηνυμάτων για να λαμβάνετε ειδοποιήσεις επιστημονικών άρθρων και προσφορών της ιστοσελίδας.