Sidebar

16
Πεμ, Αυγ

Διατροφή & Τρόπος Ζωής
Typography

Τρώγοντας εκτός σπιτιού είναι συχνά αίτιο υπερκατανάλωσης τροφής.

Οι επιλογές είναι περισσότερο ελκυστικές και συνοδεύονται από διάφορα παρελκόμενα που αυξάνουν σημαντικά την πρόσληψη θερμίδων και επιβαρύνουν την υγεία σας.

Ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές ως οδηγό επιβίωσης.

1. Σάλτσες και σως: Οι νόστιμες σάλτσες δύσκολα αποφεύγονται. Στα ευρωπαϊκού τύπου εστιατόρια, ο σεφ συνήθως να βάζει τη σάλτσα δίπλα από το φαγητό σας, έτσι ώστε να έχετε τον έλεγχο του πόσο σάλτσα θέλετε να βάλετε. Αυτό έρχεται σε αντίθεση με τα αμερικάνικα εστιατόρια, όπου τα πιάτα τους τείνουν να έχουν τη σάλτσα πάνω στο φαγητό και μάλιστα σε μεγάλες ποσότητες. Όταν λοιπόν παραγγέλνετε φαγητό, σκεφτείτε ότι δεν είναι απαραίτητο να χάσει τελείως τη γεύση του λόγω μεγάλης ποσότητας της σάλτσας. Ζητήστε την δίπλα στο φαγητό και καταναλώστε όση χρειάζεστε.

2. Έχετε το νου σας στα «κρυμμένα» συστατικά: οι σεφ μαγειρεύουν με διάφορα συστατικά που δεν φαίνονται όπως είναι το πολύ αλάτι, η ζάχαρη και το λίπος. Για παράδειγμα, είχε παρατηρηθεί σε κάποιες πολύ καλές ψαροταβέρνες στην Αμερική, ότι προσέθεταν ζωικό λίπος στις σάλτσες που συνόδευαν θαλασσινά πιάτα! Συμπέρασμα: Να ζητάτε να σας σερβίρουν τη σάλτσα δίπλα από το πιάτο σας, έτσι ώστε να έχετε τον έλεγχο του τι τρώτε. Αν είστε χορτοφάγος θα πρέπει οπωσδήποτε να ενημερώσετε τον σερβιτόρο!

3. Φαγητό με πολύ αλάτι: Για να μειώσετε το αλάτι στα γεύματα που κάνετε σε εστιατόρια, ζητήστε από τον σερβιτόρο να έχετε το αλάτι στο τραπέζι ώστε να αλατίσετε μόνοι σας το φαγητό. Μπορεί να τους φανείτε παράξενος, αλλά η αλήθεια είναι ότι οι σεφ με το αλάτι δεν έχουν ιδιαίτερο μέτρο! Συμπέρασμα: Φαγητό σε εστιατόριο με το αλάτι στο τραπέζι σας για να το βάλετε μόνοι σας.

4. Προσοχή στις υπερβολικά μεγάλες μερίδες: σε πολλά εστιατόρια και κυρίως αμερικάνικου τύπου, πολλές φορές οι μερίδες είναι οι διπλάσιες από το κανονικό. Υπάρχουν πολλές τεχνικές για το πώς να χειριστείτε τις μεγάλες μερίδες. Για παράδειγμα, μοιραστείτε τα ορεκτικά με τους υπόλοιπους στο τραπέζι ώστε να φάει ο καθένας μια λογική ποσότητα. Στη συνέχεια, παραγγείλτε και βάλτε στο πιάτο σας λαχανικά στον ατμό. Συμπέρασμα:

 

Μπορείτε να ελέγξετε το μενού του εστιατορίου online έτσι ώστε να έχετε μια ιδέα για το τι θα θέλατε να παραγγείλετε χωρίς να παρασυρθείτε την ώρα της παραγγελίας.

Πηγή: http://www.diettv.gr/