Sidebar

15
Σαβ, Δεκ

Απώλεια βάρους
Typography

Πολλοί από εμάς είμαστε δυσαρεστημένοι με τα κιλά μας.

Τα βλέπουμε καθημερινά στη ζυγαριά μας, μας αγχώνουν, όλο αποφασίζουμε να ξεκινήσουμε να ελέγχουμε τη διατροφή μας και συνεχώς το ίδιο βράδυ υποκύπτουμε σε διατροφικούς πειρασμούς και τα παρατάμε.

Το αποτέλεσμα; Βρισκόμαστε σε ένα φαύλο κύκλο που διαρκώς μας απορροφάει όλο και πιο βαθιά, με αποτέλεσμα να βυθιζόμαστε στο πρόβλημα μας και την απελπισία. Μπορούμε άραγε να αντιμετωπίσουμε αυτή τη κατάσταση; Ας δούμε λοιπόν πως θα βοηθήσουμε τον εαυτό μας να κινητοποιηθεί!

Κινητοποιήσου τώρα!

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι να ψάξεις παράγοντες στη ζωή σου που θα σε βοηθήσουν να κάνεις αυτό το μεγάλο βήμα. Σκέψου τα εξής:

  • Εσωτερικοί παράγοντες: πόσο επηρεάζει την ψυχολογία και την ψυχοσύνθεση σου το να ανεβαίνεις στη ζυγαριά και να σε δυσαρεστεί το αποτέλεσμα; Αξίζει ένας μικρός διατροφικός πειρασμός να σε κάνει να νιώθεις έτσι;
  • Εξωτερικοί παράγοντες: πόσο τα κιλά σου επηρεάζουν τη σχέση σου με τους ανθρώπους του περιβάλλοντος σου; Σκέψου το συναίσθημα που νιώθεις όταν δυσκολεύεσαι να παίξεις με το παιδί σου μπάλα, ή όταν τη επαγγελματική θέση που τόσο πολύ ήθελες και είχες τα προσόντα για αυτή τη πήρε κάποιο άλλο άτομο με προφανώς άδικα εμφανισιακά κριτήρια.
  • Παράγοντες υγείας: τα κιλά μας είναι απόλυτα συνυφασμένα με την υγείας. Αποτέλεσμα λανθασμένου σωματικού βάρους είναι αργά ή γρήγορα να εμφανιστούν προβλήματα σε διαφόρους τομείς είτε αυτό σημαίνει υψηλή πίεση είτε διαταραχές στην έμμηνο ρύση.
  • Πρακτικοί παράγοντες: το να μην βρίσκουμε ρούχα στο νούμερο μας, ή να έχουμε ελάχιστες επιλογές, το να ντρεπόμαστε να πάμε στη παραλία με τη παρέα μας ή να μην βολευόμαστε άνετα στο κάθισμα του λεωφορείου είναι όλα λόγοι που πρέπει να μας προβληματίσουν και να μας οδηγήσουν στο να αλλάξουμε τη στάση μας ενάντια στο φαγητό και στα κιλά μας.

Κάνε τους στόχους σου πραγματικότητα!

  • Το πρώτο που πρέπει να κάνεις είναι μια ζυγαριά αποφάσεων. Από τη μία γράψε τα υπέρ της απώλειας κιλών και από την άλλη το τι χάνεις προσέχοντας τη διατροφή σου. Διάβαζε αυτό το χαρτί καθημερινά, αλλά και κάθε φορά που αισθάνεσαι ότι είσαι έτοιμος να ολισθάνεις.
  • Βάλε ρεαλιστικούς στόχους. Το να ελπίζεις ότι θα χάσεις 7 κιλά σε μία εβδομάδα είναι μια ψευδαίσθηση η οποία το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να σε οδηγήσει μόνο πιο βαθιά στο φαύλο κύκλο που βρίσκεσαι.
  • Επικεντρώσου στο θετικό αποτέλεσμα που βλέπεις. Το ότι έχασες ένα κιλό ή ότι τα ρούχα σου είναι πιο άνετα είναι σημάδια της επιτυχίας σου. Να είσαι ευτυχισμένος με αυτά και να μην σου φαίνονται λίγα. Να έχεις πάντα στο μυαλό σου τη φράση «Ένα βήμα τη φορά!».
  • Επισκέψου μία ειδικό κλινικό διαιτολόγο διατροφολόγο. Η ειδικός πέρα από το ότι θα σε κατευθύνει  με τη διατροφή σου, θα σε στηρίξει ψυχολογικά και θα σου δείξει τρόπους και τεχνικές έτσι ώστε να υπερπηδήσεις τα εμπόδια που αντιμετωπίζεις.