Sidebar

24
Τετ, Οκτ

Διατροφή & Παθολογικές Καταστάσεις
Typography

Η υγιεινή διατροφή είναι σημαντική για όλους αλλά είναι ύψιστης σημασίας εάν πάσχετε από κάποια χρόνια ασθένεια όπως η σκλήρυνση κατά πλάκας.

Μια ισορροπημένη διατροφή διατηρεί σταθερές τις αποθήκες θρεπτικών συστατικών του σώματος σας, παρέχει ενέργεια, επουλώνει γρηγορότερα και αποτελεσματικότερα τις πληγές και καταπολεμά τις λοιμώξεις.

 

      Προσπαθήστε: 

  • Να τρώτε ποικιλία τροφών και από όλες τις ομάδες τροφίμων.
  • Να τρώτε επαρκείς ποσότητες τροφίμων που περιέχουν πρωτεΐνες.   
  • Να διατηρήσετε το βάρος σας σε φυσιολογικά επίπεδα, συνδυάζοντας σωστή διατροφή και άσκηση.
  • Να πίνετε πάνω από 8 ποτήρια νερό την ημέρα.
  • Να περιορίσετε την κατανάλωση καφέ και των ποτών που περιέχουν καφεΐνη.
  • Να περιορίσετε τη χρήση άλατος.
  • Να περιορίσετε τη ζάχαρη και τους απλούς υδατάνθρακες.
  • Να επιλέξετε τροφές χαμηλές σε κορεσμένα λιπαρά και χοληστερόλη.
  • Να καταναλώνετε ωφέλημα ω-3 λιπαρά οξέα σε καθημερινή ή εβδομαδιαία βάση, είτε μέσω της διατροφής, είτε μέσω συμπληρωμάτων.  
  • Να καταναλώνετε μόνο ελαιόλαδο και όχι άλλου είδους λάδια. 
  • Να καταναλώνετε τρόφιμα που περιέχουν προβιοτικά βακτήρια. 
  • Να καλύπτετε τις ημερήσιες συνιστώμενες δόσεις βιταμινών D, B6 και B12.
  • Να καταναλώνετε ποικιλία τροφίμων που είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά στοιχεία.  
  • Να μην πίνετε μεγάλες ποσότητες αλκοόλ και καθημερινά.