Sidebar

18
Κυρ, Νοε

Εγκυμοσύνη - Θηλασμός
Typography

Το να ακολουθείτε μια ισορροπημένη, υγιεινή διατροφή κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης  είναι πολύ σημαντικό για εσάς μα πάνω απ' όλα για το μωρό σας. 

 

Η Αμερικάνικη διαιτητική ένωση (ADA) απαριθμεί τις παρακάτω θρεπτικές ουσίες ως τις πιο σημαντικές κατά τη διάρκεια της κύησης:

 

       1. Φολικό οξύ: Μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη των γενετικών ανωμαλιών του νωτιαίου μυελού. Βρίσκεται στα ρεβίθια, στα αντίδια, στον αρακά, στις φακές,                  στο λάχανο, στις φράουλες, στα αυγά, στους ξηρούς καρπούς, στη μπανάνα και στα εμπλουτισμένα δημητριακά πρωινού

      .2.Σίδηρος: Βοηθά στην πρόληψη της σιδηροπενικής αναιμίας κατά την διάρκεια της κύησης. Βρίσκεται στο κοτόπουλο, στα ψάρια, στο κόκκινο κρέας, στις φακές, στα           ρεβίθια, στο σπανάκι, στις ελιές, στους ξηρούς καρπούς και σπόρους. 

       3. Ασβέστιο: Βοηθά στην ανάπτυξη των οστών, της καρδιάς, των μυών, των νεύρων και των δοντιών του μωρού. Προλαμβάνει την οστεοπόρωση της μητέρας.                    Βρίσκεται στα γαλακτοκομικά, στο τυρί τύπου γραβιέρας, στο τυρί τύπου τσένταρ, στις σαρδέλες, στα ρεβίθια, στις φακές, στο σπανάκι, στο μπρόκολο, στα αυγά              και στους ξηρούς καρπούς. 

Επιπλέον, τα δημητριακά ολικής αλέσεως, τα λιπαρά ψάρια, τα όσπρια, τα φρούτα και τα λαχανικά, οι ξηροί καρποί, τα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γαλακτοκομικά, οι άπαχες πρωτεΐνες και τα υγιεινά λίπη πρέπει να αποτελούν μέρος της διατροφής κάθε εγκύου.