Sidebar

25
Παρ, Μαϊ

Γονιμότητα
Typography

Υπάρχουν κινήσεις και επιλογές που μπορείτε να κάνετε στην καθημερινότητά σας που θα σας βοηθήσουν στην ενίσχυση της γονιμότητας.

Ορισμένες από αυτές είναι οι παρακάτω:

Διατηρήστε ένα υγιές σωματικό βάρος. Φροντίστε ο δείκτης μάζας  σώματός σας να μην ξεπερνά το 24 και να μην είναι κάτω από 20. Έτσι θα αυξήσετε τις πιθανότητες εγκυμοσύνης.

Ακολουθήστε υγιεινές διατροφικές συνήθειες: Αποφύγετε την κατανάλωση κορεσμένων και τρανς λιπαρών, fast food και συσκευασμένων τροφίμων. Αυξήστε την κατανάλωση πρωτεϊνών φυτικής προέλευσης (πχ φασόλια και ξηροί καρποί) και μειώστε αυτές που είναι ζωϊκής προέλευσης. Να καταναλώνετε γαλακτοκομικά προϊόντα με χαμηλά λιπαρά σε καθημερινή βάση. Τέλος, η γονιμότητα ενισχύεται με τη λήψη πολυβιταμινών που περιέχουν φολικό οξύ και σίδηρο. Η υιοθέτηση υγιεινής διατροφής μπορεί να ενισχύσει και την ανδρική γονιμότητα, αυξάνοντας την κινητικότητα και την ποιότητα του σπέρματος.

Αποκτήστε έναν υγιεινό τρόπο ζωής: Κάντε γυμναστική, κοιμηθείτε αρκετά, μην καπνίζετε και περιορίστε την κατανάλωση αλκοόλ και καφεϊνης.

Περιορίστε το στρες:  Οι γυναίκες που επιθυμούν την ενίσχυση της γονιμότητάς τους θα πρέπει σταδιακά να μειώσουν τα επίπεδα του άγχους τους. Μάθετε να ελέγχετε το στρες διαβάζοντας βιβλία αυτοβοήθειας ή ζητώντας την καθοδήγηση ενός ειδικού. Βρείτε τρόπους να χαλαρώνετε μέσα στην ημέρα, ακούγοντας την αγαπημένη σας μουσική ή κάνοντας ένα περίπατο. Εάν υποφέρετε από κατάθλιψη, απευθυνθείτε οπωσδήποτε σε έναν ειδικό, καθώς τα ψυχολογικά προβλήματα προκαλούν προβλήματα υπογονιμότητας.

Αποφύγετε την έκθεση σε τοξικές ουσίες: Μην καταναλώνετε τρόφιμα υψηλής περιεκτικότητας σε υδράργυρο και διοξίνες. Επιλέξτε λαχανικά βιολογικής καλλιέργειας που δεν περιέχουν φυτοφάρμακα. Περιορίστε τη χρήση εντομοκτόνων και φυτοφαρμάκων, και αντικαταστήστε τα με μη τοξικά προϊόντα. Μη βάζετε πλαστικά σκεύη στο φούρνο μικροκυμάτων και μη χρησιμοποιείτε χημικά αποσμητικά χώρου.

Επισκεφθείτε το γιατρό σας: Ο γυναικολόγος σας μπορεί να εκτιμήσει τη συνολική κατάσταση της υγείας σας και να σας προτείνει αλλαγές στον τρόπο ζωής σας που θα σας βοηθήσουν να ενισχύσετε τη γονιμότητά σας και να έχετε μία ασφαλή εγκυμοσύνη.

Τέλος, μάθετε να υπολογίζετε τις γόνιμες ημέρες σας. Με αυτό τον τρόπο, θα αυξήσετε τις πιθανότητες επιτυχούς σύλληψης σε συντομότερο χρονικό διάστημα.