Sidebar

25
Σαβ, Ιαν

Ο αποτελεσματικός προπονητής χαρακτηρίζεται πρώτα απ'όλα από την οργάνωση, την μεθοδικότητα και την προσαρμοστικότητα του.

Η θεωρία του αυτοκαθορισμού (Deci & Ryan, 1985), αναφέρεται στη σχέση και στο βαθμό εμπλοκής του ατόμου με κάποιο τομέα δραστηριότητας. Με απλά λόγια, κατά πόσο το ίδιο το άτομο καθορίζει αυτό που εκτελεί.

Ο κάθε ένας που έχει ασκηθεί μέχρι εξάντλησης γνωρίζει το αίσθημα της μυϊκής κόπωσης που προκαλείται κατά την έντονη άσκηση- αυτό το «βαρύ» αίσθημα στα πόδια και στα χέρια (ή και στα δύο), ενώ κάποιες φορές το αίσθημα που καίγονται οι μύες.

Σε όλες τις μορφές άσκησης η διαθεσιμότητα  και ή κατανάλωση του O2  κατέχει κυρίαρχο ρόλο στη συνέχιση ή στον περιορισμό της άσκησης.

Εγγραφείτε δωρεάν στη Συνδρομητική Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Μηνυμάτων για να λαμβάνετε ειδοποιήσεις επιστημονικών άρθρων και προσφορών της ιστοσελίδας.