Sidebar

25
Σαβ, Ιαν

Συμβουλές ομορφιάς
Typography

Για να έχετε υγιές δέρμα, είναι βασικό να γνωρίζετε τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί ο οργανισμός σας καθώς και το πώς οι διατροφικές σας συνήθειες μπορούν να επηρεάσουν το σώμα σας.

 

Μάθετε πώς μπορείτε να διατηρήσετε το δέρμα σας υγιές και λαμπερό, με τις σωστές διατροφικές επιλογές:

Αντιοξειδωτικά: Τα αντιοξειδωτικά μπλοκάρουν τη δράση των ελευθέρων ριζών, οι οποίες προκαλούν βλάβες στην ελαστίνη και το κολλαγόνο του οργανισμού, προκαλώντας πρόωρη γήρανση. Τροφές πλούσιες σε αντιοξειδωτικά είναι το πράσινο τσάι, τα καρύδια, τα βατόμουρα και η μαύρη σοκολάτα.

Ωμέγα 3 λιπαρά οξέα:  Η κατανάλωση των ωμέγα 3 λιπαρών οξέων παίζει σημαντικό ρόλο στην υγεία του δέρματος. Τα λιπαρά οξέα έχουν αντισηπτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και συμβάλλουν στην ενυδάτωση των κυττάρων του δέρματος. Τα λιπαρά ψάρια όπως το σκουμπρί και ο σολομός είναι πλούσια σε ωμέγα 3, καθώς και ο λιναρόσπορος, τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, τα καρύδια και τα αμύγδαλα.

Βιταμίνη C: Η βιταμίνη C είναι απαραίτητη για το σχηματισμό του κολλαγόνου της επιδερμίδας, και για αυτό αποτελεί βασικό συστατικό πολλών καλλυντικών. Τα τρόφιμα με τη μεγαλύτερη ποσότητα βιταμίνης C είναι τα εσπεριδοειδή, το μπρόκολο, το ακτινίδιο και η παπάγια.

Περιορίστε την κατανάλωση ζάχαρης και υδατανθράκων: Οι τροφές με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη συμβάλλουν στην εμφάνιση δερματικών προβλημάτων όπως η ακμή. O γλυκαιμικός δείκτης δείχνει τον ρυθμό με τον οποίο το σάκχαρο του αίματος αυξάνεται και μειώνεται μετά από την κατανάλωση ενός τροφίμου. Περιορίζοντας την κατανάλωση τροφών όπως είναι τα γλυκά, τα αναψυκτικά και το λευκό ψωμί θα αντιμετωπίσετε τη λιπαρότητα του δέρματος, τα μαύρα στίγματα και τα σπυράκια.

Επιλέξτε τα «καλά λιπαρά»:  Τα λιπαρά φαγητά, όπως τα τηγανητά, το fast food και τα γλυκά είναι βλαβερά τόσο για την υγεία όσο και για το δέρμα μας. Ωστόσο, δεν πρέπει να αποκλείσουμε εντελώς τα λιπαρά από τη διατροφή μας. Υπάρχουν τρόφιμα με «καλά» λιπαρά, που δεν βλάπτουν, αλλά αντίθετα ωφελούν τον οργανισμό, συμβάλλοντας στην ομαλή του λειτουργία και εξασφαλίζοντας υγιές δέρμα. Κάποια από αυτά είναι το ελαιόλαδο, το γιαούρτι, και το αβοκάντο.

Μην ξεχνάτε ότι η σωστή και ισορροπημένη διατροφή συμβάλλει στην καλή κατάσταση της υγείας μας αλλά και της επιδερμίδας μας.