Sidebar

18
Τρι, Δεκ

Συμβουλές ομορφιάς
Typography

Το πρόσωπο μας ακτινοβολεί την ψυχική μας διάθεση.

Συναισθήματα όπως άγχος, χαρά, λύπη και απογοήτευση καταγράφονται στα κύτταρα μας και επηρεάζουν τις λειτουργίες του οργανισμού. Η ψυχική μας κατάσταση φαίνεται έντονα στο πρόσωπο από την πρώτη κιόλας ματιά. Όσο συνεπής και να είμαστε με την καθημερινή φροντίδα του προσώπου, δύσκολα μπορούμε να αποφύγουμε τις επιπτώσεις του παρατεταμένου άγχους.

 

Το άγχος βοηθά στην απελευθέρωση τοξικών ουσιών στο αίμα και αυξάνει τα επίπεδα κάποιων ορμονών, δημιουργώντας κούραση και εκνευρισμό, επιτείνοντας έτσι τη διαδικασία της γήρανσης. Επίσης, βοηθά στην δημιουργία μαύρων κύκλων γύρο από τα μάτια, στην εμφάνιση λεπτών ρυτίδων και θαμπώματος στο δέρμα.

Όλες αυτές τις επιπτώσεις μπορούμε να τις αποτρέψουμε κάνοντας μασάζ στο πρόσωπο (ειδικότερα στους κροτάφους και στο μέτωπο) αλλά και στο σώμα (κυρίως στον αυχένα και το πάνω μέρος της πλάτης).

Επιπλέον, πρέπει να μειώσουμε ή να κόψουμε το κάπνισμα και το αλκοόλ διότι αυξάνουν την πίεση και διαταράσσουν την ηρεμία του σώματος.

Πρέπει να πίνουμε πολύ νερό και φυσικούς χυμούς και να καταναλώνουμε άφθονα φρούτα και λαχανικά ώστε να ενυδατώνετε ο οργανισμός και να λαμβάνει όλα τα απαραίτητα αντιοξειδωτικά και θρεπτικά στοιχεία που θα ανανεώσουν το δέρμα του προσώπου.

Αφεψήματα με χαμομήλι, τίλιο, βαλεριάνα και μελισσόχορτο μπορούν να βοηθήσουν σε περιπτώσεις χρόνιου στρες και να αποτρέψουν την πρόωρη γήρανση του δέρματος. Τα αφεψήματα αυτά θα βελτιώσουν επίσης και την ποιότητα του ύπνου (καλό είναι να συμπληρώνουμε τουλάχιστον 8 ώρες ύπνου).

Τέλος, καλό είναι να αποφεύγουμε ανθρώπους και καταστάσεις που επιδρούν αρνητικά στο νευρικό μας σύστημα (όσο είναι εφικτό  ), να σκεφτόμαστε θετικά για τη ζωή όσο δύσκολο και αν είναι, και να γελάμε όσο πιο συχνά γίνεται. Το γέλιο ειδικά, είναι το καλύτερο αντικαταθλιπτικό και αγχολυτικό «φάρμακο».