Sidebar

17
Τρι, Ιουλ

Αγχώδεις Διαταραχές- Φοβίες
Typography

Θα αποφύγετε πάλι και σε αυτές τις διακοπές να ταξιδέψετε με το αεροπλάνο; Κι όμως, είναι ένα από τα ασφαλέστερα μέσα μεταφοράς και παράλληλα μια πρόκληση για να κάνετε μια αρχή αντιμετωπίζοντας τον φόβο σας.

 

 

Το πρόβλημά σας, ίσως έγκειται στην ασφάλεια που θεωρείτε ότι δίνετε στον εαυτό σας.

Σκεφτείτε: «Εκατομμύρια άνθρωποι παίρνουν το αεροπλάνο σαν μέσον μεταφοράς καθημερινά, σε όλο τον κόσμο για να φτάσουν στον προορισμό τους. Το σύστημα της  ψυχολογικής ασφάλειάς τους λειτουργεί κανονικά. Γι αυτούς δεν είναι ένα επικίνδυνο μέσον. Γιατί αν το θεωρούσαν επικίνδυνο, δεν θα υπήρχαν αεροπορικά ταξίδια αλλά και ούτε αεροπορικές εταιρείες για να τα διοργανώνουν».

Ο Φόβος του αεροπλάνου είναι στην πραγματικότητα φοβία πτήσης. Εμφανίζεται κυρίως σε άτομα που έχουν ανησυχία, άγχος, αισθήματα τρόμου, πανικό και νευρικότητα σε ότι έχει σχέση με το αεροπλάνο. Δε χρειάζεται, παρά μόνο να σκεφτούν την διαδικασία μιας πτήσης για να αποθαρρυνθούν και να αρχίσουν να αισθάνονται άσχημα, αποφεύγοντας την.

Κάντε μια προσπάθεια
Το σενάριο απαιτεί ένα ταξίδι με το αεροπλάνο με ένα φίλο / η ή σύντροφο που εμπιστεύεστε και συνήθως νιώθετε καλά μαζί του. Θυμηθείτε ότι έχετε στις αποσκευές σας εκτός των ρούχων, μόνο τις πιο θετικές σας σκέψεις και όχι τα σενάρια καταστροφής που συνήθως κάνετε.

Βήμα 1ο  Ξαπλώστε, χαλαρώστε σε μια πολυθρόνα, κλείστε τα μάτια και Φανταστείτε  την διαδικασία

Βήμα 2ο κάθεστε μέσα στο αεροπλάνο με τις μηχανές κλειστές

Βήμα 3ο κάθεστε μέσα στο αεροπλάνο με τις μηχανές ανοιχτές

Βήμα 4ο  κάθεστε μέσα στο αεροπλάνο που κατευθύνεται στο διάδρομο για να πάρει θέση απογείωσης

Βήμα 5ο κάθεστε μέσα στο αεροπλάνο που απογειώνεται

Βήμα 6ο κάθεστε μέσα στο αεροπλάνο που απογειώθηκε

Βήμα 7ο κάθεστε μέσα στο αεροπλάνο που κάνει την πτήση του

Βήμα 8ο κάθεστε μέσα στο αεροπλάνο που προσγειώνεται

Σε οποιοδήποτε από τα παραπάνω βήματα αισθανθείτε άγχος ή κάποια άλλα συμπτώματα, σταματήστε αμέσως, ελέγξτε την σκέψη σας και ξαναρχίστε από εκεί που σταματήσατε με περισσότερο θετική σκέψη. Επαναλάβατε την άσκηση καθημερινά βελτιώνοντας τα αρνητικά σημεία με την φαντασία σας. Καλές πτήσεις!!!