Sidebar

18
Τετ, Σεπ

Η yoga εκτός από το σώμα έχει να προσφέρει πολλά καλά και στο πνεύμα.

Διαβάστε περισσότερα: Yoga, σύμμαχος κατά των ψυχικών διαταραχών

Η yoga μπορεί να αποδειχθεί σύμμαχος στην προσπάθεια μείωσης της υψηλής αρτηριακής πίεσης.

Διαβάστε περισσότερα: Yoga κατά της ήπιας υπέρτασης

Σύμφωνα με έρευνα, το καθημερινό γρήγορο περπάτημα και το τζόκινγκ μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρδιακής νόσου και εγκεφαλικού επεισοδίου έως και 50% ενώ η παράταση του χρόνου αυτών των δραστηριοτήτων δεν φαίνεται να παρέχει επιπρόσθετα οφέλη.

Διαβάστε περισσότερα: Άσκηση και μεταβολικό σύνδρομο

Σύμφωνα με τους ερευνητές, ο υψηλός επιπολασμός και οι επιπτώσεις της σωματικής αδράνειας πρέπει να αναγνωριστούν ως παγκόσμια πανδημία.

Διαβάστε περισσότερα: Οι ερευνητές προειδοποιούν για πανδημία σωματικής αδράνειας

Οστεοπόρωση είναι η σημαντικού βαθμού ελάττωση της οστικής μάζας που συνοδεύεται από αρχιτεκτονικές μεταβολές του οστού και μείωση της μηχανικής αντοχής με αποτέλεσμα την πρόκληση καταγμάτων χαμηλής ενέργειας.

Διαβάστε περισσότερα: Άσκηση & Οστεοπόρωση

Η σωματική άσκηση έχει πολλαπλά οφέλη για την υγεία μας και ένα από αυτά είναι η μείωση της πιθανότητας εμφάνισης καρκίνου.

Διαβάστε περισσότερα: Σωματική άσκηση και καρκίνος του μαστού

Ο διαβήτης είναι μια μεταβολική πάθηση η οποία προκαλεί διαταραχή στον ρυθμό έκκρισης της ινσουλίνης, από το πάγκρεας, η οποία ρυθμίζει την ποσότητα γλυκόζης στο αίμα.

Διαβάστε περισσότερα: Άσκηση και σακχαρώδης διαβήτης

Η ενασχόληση με περισσότερες από δύο ώρες σωματικής άσκησης την εβδομάδα φαίνεται πως βοηθά τις προ-εμμηνοπαυσιακές γυναίκες να διατηρήσουν την οστική τους μάζα.

Διαβάστε περισσότερα: Πώς επηρεάζει η σωματική άσκηση την οστική μάζα

Η σωματική άσκηση έχει από καιρού θεωρηθεί ως αναπόσπαστο κομμάτι για μια βέλτιστη υγεία.

Διαβάστε περισσότερα: Άσκηση και καρκίνος του μαστού